МІЖНАРОДНІ ОНЛАЙН-ВЕЧІРКИ Й РЕЦЕПТИ УЛЮБЛЕНИХ СТРАВ ПИСЬМЕННИКІВ
Зацікавити творчістю й особистістю письменника можна навіть у дистанційному режимі, об’єднавши учнів із різних регіонів України та долучивши однолітків з-за кордону. До дня народження Лесі Українки Оксана Данилова, вчителька географії ліцею №144 Києва, разом зі своїми шестикласниками організувала онлайн-вечірку “На Zoom до Лесі”.
“Мене учні спонукали до народження цікавої ідеї. А чому би нам не відсвяткувати день народження Лесі Українки разом за чаєм та смаколиками, які полюбляла Леся та пекли в родині Косачів? Я погортала всесвітню павутину, знала, що про гастрономічні уподобання родини Косачів та особисто Лесі дуже мало інфо
...
Читати далі »
|
Освітній омбудсмен Сергій Горбачов наголошує на необхідності вивчення медіаграмотності та рекомендує добірку ресурсів з цієї теми.
Добірку він опублікував на своїй fb-сторінці.
На думку омбудсмена, навички медіаграмотності мають запобігти випадкам згубного впливу інтернету на дітей та підлітків. Однією з останніх таких подій
...
Читати далі »
|
Гейміфікація та ігрове навчання стали останнім часом модними тенденціями в освіті. Кожен із цих методів можна застосовувати в навчальному процесі й досягати при цьому високих результатів. Однак часто ці поняття плутають.
Чим же відрізняється гейміфікація від ігрового навчання? Спробуємо з’ясувати.
Що таке гейміфікація
Гейміфікація – це застосування ігрових принципів до неігрових навчальних об'єктів.
...
Читати далі »
|
Відповідно до плану роботи ДОН КОДА (Лист ДОН КОДА) 17 лютого в режимі онлайн відбувся воркшоп "Цифрова трансформація освіти: сучасні практики використання е-щоденників та е-журналів" для керівників та педагогічних працівників ЗЗСО.
Питання впровадження в освітній процес електронних щоденників та журналів є надзвичайно актуальним в умовах дистанційного навчанн
...
Читати далі »
|
Фото: автор – yacobchuk1, Depositphotos
ЯКІ Є ПЕРЕПОНИ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ДІТЕЙ З ООП
Я працюю з дітьми з аутизмом. Здебільшого, вони отримують рекомендації від ІРЦ навчатися за програмою для дітей із важкими порушеннями мовлення або з затримкою розвитку. Попри формулювання, вважається, що це програма “норми”.
Але мовленнєві проблеми – це не лише погане вимовляння звуків. Це, наприклад, знижене розуміння мовлення. Дитина слухає
...
Читати далі »
|
Які ознаки різних ступенів порушення інтелекту? Як побудувати співпрацю з батьками дітей з ООП? Які цілі найважливіші для індивідуальної програми розвитку дитини? Які можливості комунікації з дітьми з ООП?
Про це під час трансляції на сторінці “Нової української школи” розповіла кандидатка педагогічних наук, спеціальна педагогиня, керівниця інклюзивних проєктів ГО “Бачити серцем” Наталя Гладких.
Публікуємо конспект трансляції.
...
Читати далі »
|
Що таке QR-код
QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів.
Як це працює
На відміну від штрих-коду, сканування якого можливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогою звичайної камери типового смартфона. Для цього на ньому має бути попередньо встановлена відповідна програма-сканер.
Чому це зручно
...
Читати далі »
|
Метод «мозкової атаки» використовують для пошуку креативних ідей та активізації процесу мислення. Тому його застосування на уроках принесе учням та педагогам неабияку користь. Які види мозкового штурму нам відомі та як кожен із них втілити в життя, дізнавався EtCetera.
МОЗКОВИЙ ШТУРМ як технологія був винайдений американським рекламником Алексом Осборном у 1953 році.
Це один з видів дискусії, у процесі якої вголос озвучуються будь-які, навіть найбезглуздіші на перший погляд ідеї, які зазвичай записують. Критикув
...
Читати далі »
|
Інтерактивний журнал «Європейський механізм захисту прав людини»
Випуск №1
| |