НАКАЗ МОН ВІД 19 ЛЮТОГО 2021 Р. № 235 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ"
Проведення ДПА в старшій школі у 2021 році (11 клас)
Лист МОН № 1/9-54 від 05.02.21 року "Методичні рекомендації щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році"
Перелік навчальної літератури у 2020/2021 н.р.
Лист МОН України №1/9-430 від 11.08.2020 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2020/2021 навчальному році"
Розпорядження Кабінету Міністрів України №960-р від 05.08.2020 "Про схвалення Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)"
Навчальні програми 5-9 класи.
Наскрізні змістові лінії
Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
Загальна середня освіта – нормативна база
Навчальні кабінети
- Наказ МОН України № 704 вiд 22.06.2016 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”
- Наказ МОН України № 1088 15.10.2015 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо забезпечення кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання та обладнанням”
- Лист МОН України № 1/9-498 17.07.2013 “Про використання Інструктивно- методичних матеріалів з питань розроблення інструкцій з безпеки проведення навчально-виховного процесу в кабінетах природничо-математичного напряму”
- Наказ МОН України № 1423 14.12.2012 “Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”
- Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України № 992 16.07.2012 “Про затвердження Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів”
- Лист МОН України № 1/9-72 01.02.2012 “Про інструктивно-методичні матеріали «Безпечне проведення занять у кабінетах природничо- математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладів»”
- Проект наказу МОН України, який уточнює вимоги до технічних характеристик окремих позицій обладнання (датчиків) для природничо-математичних кабінетів шкіл
- Про паспорт кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій
- Наказ МОН України № 407 від 20.05.2004 “Про затвердження Положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів“
- Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 26.06.2017 № 709 “Про визнання такими, що втратили чинність, Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98“