Мета. Формування здібностей до саморозвитку та самореалізації особистості на засадах інтеграції, діяльнісного підходу до навчання і виховання.
Нормативно-правова база
Лист Держслужби якості освіти України від 11.09.2020 р. № 01/01-23/1045 «Щодо результатів експертизи освітньої програми»
Лист-роз’яснення наукового керівника та автора Т. О. Пушкарьової щодо Освітньої програми педагогічної технології «Росток» для початкової школи щодо її використання в закладах загальної середньої освіти
Лист МОН України від 25.05.2018 р. № 1/9-344 «Про результати аналізу освітньої програми на відповідність Державному стандарту початкової освіти»
Лист Держслужби якості освіти України від 24.05.2018 р. № 01-22/323 «Про результати аналізу освітньої програми на відповідність Державному стандарту початкової освіти»
Лист МОН України від 20.04.2018 р. № 1/9-254 «Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів»
Календарний план на ІІ півріччя для 1 класу з інтегрованого предмету Навколишній світ
НАКАЗ МОН № 905 від 06.08.2014 “Про завершення дослідно-експериментальної роботи за науково-педагогічним проектом «Росток» у початковій школі та впровадження педагогічної технології «Росток» у ЗНЗ”
Лист ІІТЗО від 13.08.2014 № _14.1/10-2795 “Про виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 06.08.2014 № 905 та впровадження педагогічної технології «Росток» у загальноосвітніх навчальних закладах”
Програма впровадження педагогічної технології «Росток» у основній школі на період до 2020 року