Для забезпечення якості інклюзивної освіти в Україні Всеукраїнська благодійна організація «Даун Синдром» проводить опитування, метою якого є визначення потреби у створенні курсу для вчителів 5-7 класів закладів загальної середньої освіти, що працюють в інклюзивних класах.
Український інститут розвитку освіти підготував для вчителів посібник з практичними рекомендаціями, як зробити інклюзивними онлайн-уроки.
Посібник містить поради щодо забезпечення доступності та приклади планування та реалізації онлайн-навчання, зважаючи на багатоманітність учнів, їхніх потреб, можливостей та іншого.
Реалізація індивідуальної програми розвитку: поради директору
Одним із ключових завдань розбудови якісної школи, визначених у рекомендаціях «Абетка для директора», є створення інклюзивного освітнього простору. Державна служба якості освіти України пропонує керівникам закладів освіти поради,
... Читати далі »
Міністерство освіти надало інструкцію для батьків або інших законних представників дітей, що мають ознаки особливих освітніх потреб, які не мають висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку та перебувають за кордоном.
Інклюзія під час війни: як підтримати дітей з особливими потребами?
Звук повітряної тривоги чи вибухів, незнайомий простір, нові обставини викликають страх і тривогу в усіх дітей, у тому числі в дітей з особливими освітніми потребами.