Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
П`ятниця, 12.06.2024, 8:03 PM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисні лінки

Головна » 2024 » Березень » 21 » Добірка матеріалів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
9:58 AM
Добірка матеріалів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Добірка матеріалів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

(слідкуйте за оновленням)

Методичні рекомендації з оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

Підвищення якості інклюзивного навчання: завдання Державної служби якості освіти до 2026 року

Що потрібно, аби працювати асистентом дитини в школі?

Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року: огляд інновацій

Індивідуальний навчальний план учня з ООП: поради щодо розробки та реалізації

Уряд ухвалив Національну стратегію для забезпечення якісного інклюзивного навчання

Як записати дитину з інвалідністю до садочка чи школи?

Психолого-педагогічна характеристика для інклюзивно-ресурсного центру

Ухвалено проєкт урядової постанови про підтримку осіб з ООП

Яку інформацію повинен містити висновок інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) ?

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини: організація та оформлення висновку

Особам з особливими освітніми потребами про НМТ

МОН затвердило нові модельні навчальні програми для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку

За яких умов до висновку ІРЦ необхідна повторна комплексна оцінка, яка є основою для розроблення індивідуальної програми розвитку?

Як відбувається зарахування дітей з ООП у заклад загальної середньої освіти. Частина 1. Взаємодія з батьками дитини

Як відбувається зарахування дітей з ООП у заклад загальної середньої освіти. Частина 2. Документи, які школа подає засновнику

Специфіка організації інклюзивного навчання з урахуванням рівня підтримки дитини з особливими освітніми потребами. Другий, третій та вищі рівні підтримки

Специфіка організації інклюзивного навчання з урахуванням рівня підтримки дитини з особливими освітніми потребами. Перший рівень підтримки

Моніторинг якості інклюзивного навчання

Деякі особливості організації дистанційного навчання для дітей з особливими освітніми проблемами

Особливості організації інклюзивної та безбар'єрної освіти у закладах освіти: електронний довідник

Здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами

Організація інклюзивного навчання: ведення документації в закладі освіти


Які вимоги до встановлення тарифного розряду педагогічних працівників на посаді асистент вчителя?

В якому розмірі здійснюється доплата педагогам за роботу в інклюзивних класах (групах)?

Виплата пенсії асистенту вчителя інклюзивного класу

Вдосконалення професійніних компетентностей керівних і педагогічних працівників закладів освіти. Випуск 1. "Інклюзія"


Особливості діяльності класного керівника інклюзивного класу

Асистент вчителя: обов’язки, навантаження, оплата праці та відмінність від асистента дитини

Робота асистента вчителя: обов'язки та ведення документації

Асистент дитини з ООП: вимоги, функції та обов'язки

Вимоги та обов’язки асистента вчителя/дитини та логопеда – юридичне розʼяснення

Завдання асистента дитини в інклюзивному класі

Ролі та завдання асистентів вчителя та дитини: роз’яснення юристки

Організація інклюзивного навчання. Повноваження керівника ЗЗСО

Повноваження керівника закладу освіти щодо формування індивідуальної програми розвитку

10 рекомендацій директору освітнього закладу для розвитку та залучення педагогічних кадрів для впровадження інклюзивного навчання

Навіщо асистенту вчителя річний план роботи або 5 кроків, як зробити річний план «живим» документом

Взаємодія батьків та інклюзивно-ресурсних центрів для забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами

Чекліст керівника закладу освіти для проведення самооцінювання якості інклюзивного навчання

Безбар’єрність. Функції адміністрації закладу освіти

Команда психолого-педагогічного супроводу

Освітня безбар’єрність. Принципи діяльності команди супроводу

Освітня безбар’єрність. Завдання команди супроводу

Безбар’єрність. Функції учасників команди супроводу


Індивідуальний навчальний план й Індивідуальна навчальна програма

Індивідуальна програма розвитку учня з ООП: поради щодо складання та реалізації

Створюємо інтегровані онлайн-уроки в інклюзивних класах: поради та ідеї для роботи з дітьми з ООП

Невідомий Леонід Каденюк: 6 фактів із життєпису

Сучасні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами

Адаптація та модифікація в умовах інклюзивного навчання

Поради для педагога щодо створення безбар'єрного доступу дитини до освіти

Поради щодо організації навчання та виховання дітей з порушеннями слуху

Портфоліо дитини з особливими освітніми потребами

Підтримай дитину: щосуботи можна отримати відповіді на запитання у сфері інклюзії

 

 

Категорія: Інклюзивна освіта | Переглядів: 212 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar