Як цікаво і драйвово вивчити українську мову учням із національних меншин і добре скласти ЗНО? Уже не вперше для них проводять весняні й літні табори БомбеЗНО. А тепер Фінський проєкт “Навчаємось разом” + проєкт ЄС підготував посібник “Бомбезна українська. Як спланувати та провести мовний табір”* – покрокову інструкцію, як кожна школа може провести такий табір.
А якщо ситуація через пандемію не дасть змогу провести табор
...
Читати далі »
|
Вправа «Акваріум» є способом навчити критично мислити. Її можна залучати й у процесі вивчення поточної теми. Якщо коротко, то обговорення певної теми має проходити серед учнів, які сидять колом. Вони є «рибками» в «акваріумі». Решта класу стоїть за спинами речників та уважно слідкує за перебігом розмови. У процесі реалізації прийому ролі можуть змінюватись.
Вправа допоможе навчити робити висновки з урахуванням точки зору співрозмовників, покаже, як переосмислити власні думки після отримання нової інформації. Ця стратегія особливо корисна, коли потрібно
...
Читати далі »
|
Критичне мислення – це здатність думати, аналізувати та виголошувати власні незалежні висновки та рішення. Багато сказано про те, наскільки важливо навчати цього дітей. І мало, як саме це робити. Нижче ви знайдете 17 вправ для розвитку критичного мислення, адаптованих для дітей шкільного віку. Клікнувши на назву, ви перейдете за лінком на докладнішу розповідь про прийом.
|
Як побудувати урок, щоб учням було цікаво? Як організувати навчальний процес таким чином, щоб були задіяні усі учні класу? Як створити умови для того, щоб школярі могли на практиці переосмислити теоретичні відомості? Спробуйте прийом «Шестикутне навчання», створений французьким педагогом Расселом Таром.
Як це працює
Сенс методики – творче переосмислення навчального матеріалу за допомогою використання спеціальних шестикутних карток (гексагонів), які учні мають поєднати між собою за певним узг
...
Читати далі »
|
Лаврентій Іванович Похилевич (1816-1893) – український краєзнавець, самобутній дослідник минувшини, непересічна особистість. Його ім’я тісно пов’язане з Київщиною. Народився 10 серпня 1816 року в селі Горошкові Таращанського повіту Київської губернії (нині Тетіївський район Київської області). Походив із старого родового духівництва.
Лаврентій Похилевич – автор книг, у яких ще в ХІХ столітті вперше системно зроблено описи практично всіх населених пунктів тодішньої Київської губернії, до якої входила й територія нинішньої Київської області.
...
Читати далі »
|
У рамках серії онлайн-зустрічей зі співавторами «Абетки для директора».
Зустріч друга: СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Для керівників закладів загальної середньої освіти та всіх зацікавлених.
...
Читати далі »
|
ОПИТУВАЛЬНИК (збір інформації щодо упровадження електронних ресурсів у закладах загальної середньої освіти Київської області)
Сучасні практики використання Е-ресурсів в освітньому середовищі
...
Читати далі »
|
Офіс освітнього омбудсмена підготував роз’яснення, як має відбуватись оплата самоізоляції педагога та чи є можливою стовідсоткова оплата дистанційної роботи під час перебування вчителя на самоізоляції.
Незважаючи на заходи безпеки, у закладах освіти фіксуються численні випадки захворювань здобувачів освіти та педагогів на COVID-19. У разі виявлення коронавірусної хвороби в закладі освіти, для запобігання подальшому її розповсюдженню, частина педагогічних працівник
...
Читати далі »
|
Архів усної історії є результатом багаторічної роботи Українського інституту національної пам’яті зі збору свідчень про різні історичні події, зокрема Революцію гідності 2013-2014 років та сучасну російсько-українську війну. Це перший в Україні політематичний онлайн-архів усних спогадів, який надає вільний доступ до зібраних відео- та аудіоінтерв’ю всім зацікавленим. Усього в інституті зберігається понад 1600 інтерв’ю про різні історичні події. В онлайн-архіві у вільному доступі наразі представлені перші 100 записів – розповіді про Революцію гідності, російсько-українську війну, український визвольний рух. Онлайн-колекція буде постійно поповнюват
...
Читати далі »
| |