Діяльність Центру [95] |
Підвищення кваліфікації [113] |
НУШ [24] |
Методична робота [144] |
Консультування [64] |
Професійні конкурси й виставки [18] |
Обдаровані діти [124] |
Сертифікація [7] |
Дистанційна освіта [19] |
Інклюзивна освіта [11] |
Психологічна служба [3] |
Освіта [93] |
Cвята та події України [42] |
Події рідного краю [12] |
Цікаво знати [4] |
Оголошення [22] |
Вітання [16] |
9:49 AM Відмінності між гейміфікацією й ігровим навчанням | |
Гейміфікація та ігрове навчання стали останнім часом модними тенденціями в освіті. Кожен із цих методів можна застосовувати в навчальному процесі й досягати при цьому високих результатів. Однак часто ці поняття плутають. Чим же відрізняється гейміфікація від ігрового навчання? Спробуємо з’ясувати. Що таке гейміфікаціяГейміфікація – це застосування ігрових принципів до неігрових навчальних об'єктів. Зазвичай гейміфікацію в навчальному процесі використовують для того, щоб мотивувати певну поведінку учнів. Гейміфікація не передбачає, що весь навчальний процес буде заснований на ігрових методах. Учням не потрібно грати на уроці в іграшки або використовувати електронні гаджети. Гейміфікація не завжди передбачає змагання між учнями, систему нагород і заохочень (хоча це й можливо). Для чого можна використовувати гейміфікацію в навчальному процесіГейміфікацію можна використовувати:
Прикладами гейміфікації можуть бути різні таблиці успішності учнів. У початкових класах багатьох шкіл використовують різні спеціальні позначки і значки за успіхи в навчанні. Як уже було зазначено раніше, гейміфікація – це впровадження ігрових принципів у навчальний процес. Ще одним способом гейміфікації може бути принцип заохочень. Такі заохочення часто використовують у дитячому садку і молодших класах школи. Наприклад, у класі можуть бути встановлені винагороди кращому учневі місяця або чверті. По суті, сам навчальний процес, у якому використовують оцінки, від початку гейміфікований. Оцінювання передбачає конкуренцію: кожен учень намагається не відставати від своїх однокласників. Завдання вчителя – додати більше гри в ті навчальні процеси, у яких вона не використовується. Що таке ігрове навчанняПростими словами, ігрове навчання – це навчання за допомогою ігор. Ігрове навчання не означає, що діти будуть грати в комп'ютерні ігри, хоча навчальні програми, які використовуються в ігровому навчанні, часто мають подібний дизайн. У процесі такого навчання діти не ризикують стати залежними від комп'ютерних ігор. За допомогою ігор можна вивчати багато шкільних предметів і тем зі шкільної програми. Також цей метод можна використовувати для подання додаткового матеріалу з різних предметів або розвитку різних навичок. Для чого можна використовувати ігрове навчання?Ігрове навчання можна використовувати:
В ігровому навчанні доцільно використовувати метод моделювання. Наприклад, на уроках історії можна використовувати різні ігри-симулятори. З їх допомогою діти вчаться будувати держави в різні історичні епохи, аналізувати, формувати стратегії, знаходити рішення складних завдань. За допомогою симуляторів діти починають розуміти складні концепції (такі як управління ресурсами, політична стратегія, дипломатія тощо). На відміну від традиційних уроків, упродовж гри учні вивчають правила, а потім шукають їх застосування в обставинах, що постійно змінюються. Ігри, які використовуються у навчанні, розвивають в учнів змагальний дух, врівноваженість, завзятість, уміння знаходити рішення методом спроб і помилок, стратегічне мислення і багато інших важливих навичок. Чим відрізняється гейміфікація від ігрового навчанняТак у чому ж різниця між цими двома методами? Гейміфікація насамперед пов'язана з заохоченнями, які мотивують дітей краще вчитися. У свою чергу, ігрове навчання пов'язане з іграми, які мають розвиваючий ефект – дають дітям певні знання чи розвивають навички. Обидва навчальних методи взаємопов'язані і чудово доповнюють один одного. З їх допомогою можна вдосконалити навчальну програму. Однак ні гейміфікація, ні ігрове навчання не використовуються як самостійні методи. Вони добре поєднуються з традиційними методами навчання і викликають інтерес у багатьох учнів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |