Діяльність Центру [96] |
Підвищення кваліфікації [113] |
НУШ [24] |
Методична робота [144] |
Консультування [64] |
Професійні конкурси й виставки [18] |
Обдаровані діти [124] |
Сертифікація [7] |
Дистанційна освіта [19] |
Інклюзивна освіта [11] |
Психологічна служба [3] |
Освіта [93] |
Cвята та події України [42] |
Події рідного краю [12] |
Цікаво знати [4] |
Оголошення [22] |
Вітання [16] |
« Липень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Вітаємо переможця Всеукраїнського конкурсу творчих робіт учнівської та студентської молоді імені Миколи Гоголя у номінації «Літературна творчість» ученицю 10-А класу НВК «СЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов – СЗОШ І-ІІІ ступенів №5» Обухівської міської ради Київської області Базарну Наталію за здобуте ІІІ місце (учитель Кіріченко О.В.) |
Учитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу «Спеціалізована загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5» Обухівської міської ради Київської області Чмихал Петро Васильович ... Читати далі » |
24 квітня 2018 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Обухівської міської ради Київської області відбудеться круглий стіл учителів української літератури та історії
Мистецький контекст та міжпредметні зв'язки змістового компоненту програм з української літератури та історії України |
10 квітня 2018 року на базі Сквирського НВК «Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4-дитячий садок» відбувся майстер-клас учителя вищої категорії Сотніченко С.А. для вчителів зарубіжної літератури Київської області. «Формування полікультурної компетентності на уроках зарубіжної літератури» У заході взяла участь Голубенко Ірина Рудольфівна, учитель зарубіжної літератури навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів № 3-ліцей» Обухівсько ... Читати далі » |
“Формування мовленнєвих компетенцій учнів у процесі вивчення української мови і літератури” 12 квітня 2018 року відбулося третє заняття майстер-класу Кисляк Надії Прохорівни, учителя української мови і літератури Навчально-виховного комплексу “Вишгородська районна гімназія “Інтелект” – загальноосвітня школа І ступеня” Вишгородського району, учителя-методиста, із теми “Розвиток мовленнєвих компетенцій учнів на уроках літератури рідного краю” . ... Читати далі » |
12 квітня 2018 року на базі Хотівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів–гімназія» Києво-Святошинської РДА відбулося заключне засідання обласного майстер-класу вчительки історії Лівінської Людмили Василівни. У майстер-класі взяла участь учитель історії навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-ІІІ ступенів №3-ліцей» Обухівської міської ради Київської області ГАК Любов Іванівна 4 ... Читати далі » |
21 березня 2018 року на базі навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 – центр військово-патріотичного виховання та допризовної підготовки» Обухівської міської ради Київської області відбувся семінар учителів української та зарубіжної літератури: Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення української та зарубіжної літератури. Становлення цілісної картини світу й вироблення екологічного стилю мислення під час вивчення поезії ... Читати далі » |
21 березня 2018 року на базі навчально-виховного об’єднання «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 – центр військово-патріотичного виховання та допризовної підготовки» Обухівської міської ради Київської області відбудеться семінар для учителів української та зарубіжної літератури Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення української та зарубіжної ... Читати далі » |
Метод сторітелінгу, або розповідання історій, особливо ефективний в епоху технологій, коли факти, що їх мають запам’ятати на уроках учні, губляться серед інформаційного шуму. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії. Адже розповідання історій передбачає вкраплення власного або чужого досвіду, комунікацію та емоційне співпереживання. Донесення ідеї, а не лише інформації. Ось кілька прикладів того, як метод можна застосовувати на заняттях з конкретних дисциплін.... Читати далі » |
З історії відомо, що з найдавніших часів символ тризуба шанувався як своєрідний магічний знак, оберіг. Це зображення археологи зустрічали у багатьох пам’ятках культури, датованих першими століттями нашої ери. Відомий серед народів Сходу і Середземномор’я з найдавніших часів, на українських землях з II ст. Існує до 30 теорій походження і значення тризуба, на приклад: сокіл, якір, символ триєдинства світу тощо. ... Читати далі » |