Діяльність Центру [95] |
Підвищення кваліфікації [113] |
НУШ [24] |
Методична робота [144] |
Консультування [64] |
Професійні конкурси й виставки [18] |
Обдаровані діти [124] |
Сертифікація [7] |
Дистанційна освіта [19] |
Інклюзивна освіта [11] |
Психологічна служба [3] |
Освіта [93] |
Cвята та події України [42] |
Події рідного краю [12] |
Цікаво знати [4] |
Оголошення [22] |
Вітання [16] |
9:36 AM Відбувся міський семінар для учителів-словесників | |
28 лютого 2020 року на базі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області відбувся міський семінар для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми "Традиційні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі" Мета зсідання: створення креативного методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності, вмотивувати педагога на перебудову педагогічної діяльності; продемонструвати ефективність інноваційних технологій, які забезпечують реалізацію компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів до навчання й виховання учнів різного віку, продуктивне вирішення завдань, що поставлені перед сучасною освітою. Змістовим наповненням заняття стали:
Рефлексія: Який сьогодні вернісаж яскравий! У нім – і компетентність, й творчий пошук, Інноваційні форми й креативність, і кроссенс, і диктант літературний. А ще підхід сучасний до уроків з використанням краєзнавчих знань. – Усе це плід творінь-дерзань словесників, які в системі знань поєднують сучасне і класичне, й побачене здається нам незвичним, а в цьому суть педагогічного життя: Іти вперед – майбутнє нас чека. Родзинкою для всіх, скажу до слова, Була екскурсія цікава і змістовна. Як добре, що знайшли ви час і сили, Й по Києву ми дружно походили, І навіть оперу почути мали змогу. Ми щиро вдячні Вам, за нову Що використовуєте методику Не лише в класі, у школі, А зустрічаємося і на природі Культурний рівень піднімати теж потрібно, І це ми доказали нині гідно. Світлана Володимирівна Рогозіна, слухач семінару, учителька української мови та літератури Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка Обухівської міської ради
Міський семінар пройшов у творчій та комфортній атмосфері, учасники отримали новий досвід, поділилися своїми враженнями та побажаннями, дякували за плідну працю та позитив. Підбиваючи підсумки, учасники ухвалили РЕКОМЕНДАЦІЇ: Заслухавши та обговоривши доповіді про нові підходи у методиці викладання предметів мовно-літературної галузі в школі ІІ-ІІІ ступенів, провівши дискусії з актуальних питань щодо формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови, зарубіжної та української літератури, учасники семінару вважають за доцільне: 1. Реалізовувати компетентнісний підхід, формувати соціокультурні цінності на уроках української мови, зарубіжної та української літератури. Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста 2. Формувати ключові компетентності учнів на уроках української мови, зарубіжної та української літератури засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії учнів. Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста 3. Забезпечувати інтегративні функції української мови та літератури, зарубіжної літератури, художньої культури, музичного та образотворчого мистецтва, інформаційних технологій. Керівники та учителі ЗЗСО 4. Формувати в учнів інтегративність мислення (уміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя. Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста 5. Під час проведення уроків словесності із застосуванням інноваційних технологій навчання дотримуватися наступних принципів: Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста 6. Здійснювати обмін досвідом з колегами (як індивідуальний, так і в роботі методичних об’єднаннях, на нарадах, семінарах тощо). Голови ШМО (центрів) української мови і літератури та зарубіжної літератури інституту 7. За матеріалами міського семінару для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми «Традиційні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі» укласти та опублікувати збірник навчально-методичних матеріалів. Заступник директора з науково-методичної роботи Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради І.В. Форноляк 8. Врахувати при атестації матеріали міського семінару для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми «Традиційні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі». Секретар атестаційної комісії ІІ рівня Н.В. Шевченко | |
|
Всього коментарів: 0 | |