Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
Четвер, 11.28.2024, 11:12 AM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Корисні лінки

Головна » 2020 » Березень » 3 » Відбувся міський семінар для учителів-словесників
9:36 AM
Відбувся міський семінар для учителів-словесників

28 лютого 2020 року на базі Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради Київської області відбувся міський семінар для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми

"Традиційні форми роботи – новий підхід:

розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі"

Мета зсідання: створення креативного методичного середовища, яке дозволяє педагогам підвищити професійний рівень, зокрема рівень методичної майстерності, вмотивувати педагога на перебудову педагогічної діяльності; продемонструвати ефективність інноваційних технологій, які забезпечують реалізацію компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів до навчання й виховання учнів різного віку, продуктивне вирішення завдань, що поставлені перед сучасною освітою.

Змістовим наповненням заняття стали:

  • Педагогічний вернісаж методичних ідей "Мій творчий продукт" (було презентовано 16 праць педагогів);
  • Екскурсія як різновид культурно-пізнавальних освітніх послуг: пішохідна екскурсія "Літературно-мистецький променад" (м.Київ);
  • Театральне мистецтво як засіб формування полікультурної компетентності учнів на уроках літератури. Київський національний академічний театр оперети, опера "Севільський цирульник".

Рефлексія:

Який сьогодні вернісаж яскравий!

У нім – і компетентність, й творчий пошук,

Інноваційні форми й креативність,

і кроссенс, і диктант літературний.

А ще підхід сучасний до уроків

з використанням краєзнавчих знань.

– Усе це плід творінь-дерзань

словесників, які в системі знань

поєднують сучасне і класичне,

й побачене здається нам незвичним,

а в цьому суть педагогічного життя:

Іти вперед – майбутнє нас чека.

Родзинкою для всіх, скажу до слова,

Була екскурсія цікава і змістовна.

Як добре, що знайшли ви час і сили,

Й по Києву ми дружно походили,

І навіть оперу почути мали змогу.

Ми щиро вдячні Вам, за нову

Що використовуєте методику

Не лише в класі, у школі,

А зустрічаємося і на природі

Культурний рівень піднімати

теж потрібно,

І це ми доказали нині гідно.

                                            Світлана Володимирівна Рогозіна, слухач семінару,

учителька української мови та літератури

Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка Обухівської міської ради

 

Міський семінар  пройшов у творчій  та  комфортній  атмосфері,  учасники отримали новий досвід, поділилися своїми враженнями та побажаннями, дякували за плідну працю та позитив.

Підбиваючи підсумки, учасники ухвалили РЕКОМЕНДАЦІЇ:
 

Заслухавши та обговоривши доповіді про нові підходи у методиці викладання предметів мовно-літературної галузі в школі ІІ-ІІІ ступенів, провівши дискусії з актуальних питань щодо формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови, зарубіжної та української літератури, учасники семінару вважають за доцільне:

1. Реалізовувати компетентнісний підхід, формувати соціокультурні цінності на уроках української мови, зарубіжної та української літератури.
 

Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста
Постійно

2. Формувати ключові компетентності учнів на уроках української мови, зарубіжної та української літератури засобами сучасних освітніх технологій, упроваджувати різні моделі й форми організації навчання з метою створення індивідуальної освітньої траєкторії учнів.
 

Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста
Постійно

3. Забезпечувати інтегративні функції української мови та літератури, зарубіжної літератури, художньої культури, музичного та образотворчого мистецтва, інформаційних технологій.
 

Керівники та учителі ЗЗСО
Постійно

4. Формувати в учнів інтегративність мислення (уміння критично і системно мислити, самостійно встановлювати внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки) й оперативність мислетворення, здатність користуватися результатами попередніх завдань для виконання наступних, подолання стереотипів та вміння навчатися впродовж життя.
 

Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста
Постійно

5. Під час проведення уроків словесності із застосуванням інноваційних технологій навчання дотримуватися наступних принципів:
− використовувати такі завдання, розв'язання яких потребує мислення вищого рівня(аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, систематизації тощо);
− використовувати інноваційний методичний інструментарій: кооперативне навчання зі всіма методами та прийомами роботи в малих групах, проєкти, дебати та інші види дискусій; використовувати експериментальні вправи, моделювання, літературні та мовознавчі дослідження тощо; вчити аргументувати, шукати різні шляхи розв’язання проблеми;
− визначати результатом навчання не засвоєння й накопичення фактів, чужих думок, а вироблення власних суджень через застосування до інформації адекватних прийомів мислення;
− міжособистісну взаємодію базувати на активній мовленнєвій діяльності учнів;
− розвивати в учнів навички оперування доказами та формулювання суджень, умовиводів, здатності застосовувати пройми критичного мислення у вирішенні актуальних завдань, знаходити та інтерпретувати оригінальні джерела інформації, аналізувати аргументи, обґрунтовувати висновки;
− необхідно створювати ситуації відкритого зіткнення власних сумнівів і протиріч із сумнівами і суперечностями інших, щоб вони виникали в діалозі вчитель-учень, учень-учень;
− виключити з освітнього процесу виклад готової інформації вчителем, застосовувати його в малих дозах, якщо необхідно налаштувати учнів на вивчення нового матеріалу або учні самостійно не можуть вирішити проблему через недостатність інформації; у такому випадку вчитель викладає лише деякі основні положення, організовуючи їх активне обговорення;
− учитель виступає в ролі організатора процесу навчання, фасилітатора, який ніколи не «замикає» на собі навчальний процес.

 

Учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури ЗЗСО міста
Постійно

6. Здійснювати обмін досвідом з колегами (як індивідуальний, так і в роботі методичних об’єднаннях, на нарадах, семінарах тощо).
 

Голови ШМО (центрів) української мови і літератури та зарубіжної літератури інституту
2019/2020 н.р.

7. За матеріалами міського семінару для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми «Традиційні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі» укласти та опублікувати збірник навчально-методичних матеріалів.
 

Заступник директора з науково-методичної роботи Академічного ліцею №3 Обухівської міської ради І.В. Форноляк
До ІІІ кварталу 2020 року

8. Врахувати при атестації матеріали міського семінару для учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови з теми «Традиційні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності учнів з мовно-літературної галузі».
 

Секретар атестаційної комісії ІІ рівня Н.В. Шевченко
У межах міжатестаційного періоду

Категорія: Методична робота | Переглядів: 295 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar