Діяльність Центру [95] |
Підвищення кваліфікації [113] |
НУШ [24] |
Методична робота [144] |
Консультування [64] |
Професійні конкурси й виставки [18] |
Обдаровані діти [124] |
Сертифікація [7] |
Дистанційна освіта [19] |
Інклюзивна освіта [11] |
Психологічна служба [3] |
Освіта [93] |
Cвята та події України [42] |
Події рідного краю [12] |
Цікаво знати [4] |
Оголошення [22] |
Вітання [16] |
1:17 PM Про що говорить нам АБЕТКА ДЛЯ ДИРЕКТОРА: підвищення кваліфікації | |
Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами Професійне зростання, підвищення кваліфікації вчителя — це безперервний процес. Причому цей процес не обмежується якоюсь однією формою. Це участь педагогічних працівників у різноманітних тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах тощо. Важливими напрямами підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти є вивчення таких тем: психолого-фізіологічні особливості учнів певного віку, основи андрагогіки, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами. Процес професійного зростання вчителя не обмежується лише формами підвищення кваліфікації за межами закладу. Це має бути безперервний системний процес у закладі освіти: обмін досвідом, розроблення системи навчально-методичних комплексів, публікації в друкованих та електронних джерелах, самоосвіта. Бажано, щоб напрями підвищення кваліфікації вчителя були синхронізовані з освітньою програмою закладу освіти. У процесі вивчення внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти відбувається узагальнення та аналіз процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників. ►Що оцінюємо • Чи використовує вчитель різні форми підвищення кваліфікації? • Чи відповідають напрями підвищення кваліфікації освітній програмі закладу освіти? • Чи простежується в закладі освіти зростання якісно-кваліфікаційного рівня педагогічних працівників? ` ►Методи збору інформації • Вивчення документації (портфоліо педагогічного працівника, протоколи засідань педагогічної ради, накази керівника з основної діяльності, річний план роботи закладу освіти, свідоцтва і сертифікати про підвищення кваліфікації). • Спостереження (за проведенням навчальних занять). ►Джерела Ілляхова М. Креативні практики у професійному розвитку педагогічних працівників в умовах НУШ. / Марина Ілляхова // Управління освітою, № 2 (410), лютий 2019. — с. 13. Каменєва О. Ю. Управління процесом атестації педагогічних працівників / О. Ю. Каменєва // Таврійський вісник освіти, № 3 (51), 2015. — с. 104–109 — [Електронний ресурс] — Режим доступу http://nbuv.gov.ua UJRN/Tvo_2015_3_20 Мартинець Л. А. Професійний розвиток учителя: сутність і зміст / Л. А. Мартинець // Педагогічні науки, Випуск LХХІІ, том 2, 2016. — с. 106–110 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_72/part_2/24.pdf Микитюк О. Особистісно орієнтований розвиток педагога у контексті компетентнісного підходу / О. Микитюк // Педагогіка і психологія професійної освіти, № 6, 2012. — с. 32–38 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/ bitstream/ntb/24032/1/5-32-38.pdf Мукан Н. В., Грогодза І. Ю. Професійний розвиток педагогів: теоретичні та методологічні аспекти / Н. В. Мукан, І. Ю. Грогодза // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013, № 5 (31). — с. 18-27 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://repository.sspu.sumy.ua/bitstream/123456789/3090/1/Profesiinyi%20 rozvytok%20pedahohiv.pdf Ways to continuing professional development [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.teachingenglish.org.uk/article/ways-continuing-professional-development Іван Юрійчук. Як створити зразкове е-портфоліо: 4 підказки [Електронний ресурс] — Режим доступу: https://edirshkoly.mcfr.ua/740989 Абетка для директора, розділ 3, напрям 3, критерій 3.2.1, с.20-23 Модель якісної школи за вимогою 3.2: Педагогічні працівники постійно підвищують свій професійний рівень, використовуючи різноманітні форми підвищення кваліфікації, передачі педагогічного досвіду, а також самоосвіту. Цікавляться новими тенденціями у розвитку освіти, отримані навички і компетентності застосовують у викладацькій діяльності. Систематично аналізують і оцінюють свою роботу з метою вдосконалення власної педагогічної майстерності. Вдосконалюють свої знання та навички взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Керівництвом здійснюється аналіз професійного розвитку педагогічних працівників. Педагогічні працівники беруть участь в освітніх проєктах, інноваційній і дослідно-експериментальній роботі, впроваджують нові форми і методи роботи в педагогічній діяльності, залучаються до експертної освітньої роботи. Абетка для директора, розділ 3, напрям 3, критерій 3.2.1, с.25-26 | |
|
Всього коментарів: 0 | |