Діяльність Центру [95] |
Підвищення кваліфікації [113] |
НУШ [24] |
Методична робота [144] |
Консультування [64] |
Професійні конкурси й виставки [18] |
Обдаровані діти [124] |
Сертифікація [7] |
Дистанційна освіта [19] |
Інклюзивна освіта [11] |
Психологічна служба [3] |
Освіта [93] |
Cвята та події України [42] |
Події рідного краю [12] |
Цікаво знати [4] |
Оголошення [22] |
Вітання [16] |
9:05 AM Обухівська вчителька стала одним із авторів посібника «Українська мова. БУКВАР» | |
Омельченко Наталія Михайлівна, учитель початкових класів Академічного ліцею імені Володимира Мельника Обухівської міської ради Київської області, стала одним із авторів посібника «Українська мова. БУКВАР». Тож пропонуємо вашій увазі посібник «Українська мова. БУКВАР» у 6-ти частинах (автори: Марія Чабайовська, Наталія Омельченко, Світлана Кожушко) видавництва «Астон». Схвалено для використання в освітньому процесі. Це – інтегрований інноваційний навчальний посібник нового покоління, розроблений згідно з вимогами чинного Державного стандарту початкової освіти та Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О.Я. Савченко; пропонований навчальний посібник інтегрує функції підручника й робочого зошита; використано європейський досвід побудови посібників такого типу. Частини посібника рекомендується використовувати паралельно:1 і 2, 3 і 4, 5 і 6. У буквений період навчання грамоти проводиться вивчення літер української абетки за аналітико-синтетичним методом. Навчання письма на відміну від традиційної методики здійснюється за генетичним методом, який ґрунтується на поділі букв на групи за подібністю їх елементів, а написання їх відбувається за принципом – від легшого до важчого – відповідно до індивідуальних можливостей учнів 1-го класу. Розроблено передбачені програмою завдання з розвитку мовлення (аудіювання, діалоги, перекази, зв’язні висловлювання). Подано достатню кількість різноманітних творчих завдань, які диференційовані та дають можливість застосовувати індивідуальні й групові форми роботи, сприяють здійсненню дослідницької самостійної діяльності. Застосовуються педагогічні технології розвитку критичного мислення: інфографіка, комікси, мапа думок, асоціативний кущ, сенкан тощо. Заслуговують на увагу вправи з використанням QR-кодів, за якими можна отримати доступ до додаткової інформації в мережі Інтернет. Біля кожної теми під QR-кодом і покликанням подано презентації до уроків. Ілюстративний матеріал сучасний, тематично різнобічний, відповідає віковим особливостям сприйняття навколишньої дійсності учнями. Методична підтримка у вільному доступі на сайті видавництва «Астон». Автор замітки: Ольга КАПІТОНЕНКО, директор ЦПРПП
| |
|
Всього коментарів: 0 | |