Дистанційне навчання та застосування технологій дистанційного навчання в умовах карантину - нова організація освітнього процесу, яка актуалізувала безліч питань вчителів та шкільної адміністрації.
- Які сервіси та інструменти обрати для роботи?
- Як організувати групову роботу із застосуванням технологій дистанційного навчання?
- Як учитель може оцінити учнів та контролювати активність кожного з них?
- Які моделі змішаного навчання можна використовувати?
- Як налагодити ефективну взаємодію всіх учасників освітнього процесу?
- Як забезпечити комунікацію?
- Які вимоги до відкриття шкіл
...
Читати далі »
|
У статті пропонуються 10 YouTube каналів, які містять навчальні відеолекції про різні онлайн платформи та інструменти, що допоможуть викладачам організувати дистанційне навчання.
Learnopolis. Канал містить короткі відео лекції щодо роботи у навчальному середовищі Moodle, кожна з яких висвітлює особливості застосування його окремих функцій та модулів, покроково та доступно пояснює основні функції платформи, необхідні викладачу.
...
Читати далі »
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
№ 1/9-291 від 28 травня 2020 року
Департаменти (управління) освіти і
науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій
Щодо можливостей використання
сервісів для дистанційного навчання
Шановні колеги!
Повідомляємо про додаткові інструменти організації дистанційного навчання для закла
...
Читати далі »
|
Інформуємо про випуск спеціалізованого педагогічного видання департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» “Інформаційно-методичний збірник” № 3-4 / 2020.
Матеріали випуску представлено у розділі «Створення інформаційно-освітнього середовища системи освіти регіону», в якому уміщено:
- перелік документів і матеріалів з питань функціонування закладів освіти в умовах карантину і дистанційного навчання,
- методичні рекомендації:
- щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання,
- організації управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах карантину,
- особливостей навчання учнів початкових
...
Читати далі »
|
Самоосвіта – це провідна форма вдосконалення професійної компетентності; самоосвіта педагога - це безперервиний процес саморозвитку та самовдосконалення педагнога.
Перебуваючи на карантині, з"являється можливість для самоосвіти.
Мотивація до
...
Читати далі »
|
Відеоуроки для навчання та розвитку школярів
Ресурси з якісним відеоконтентом для організації цікавих уроків та самоосвіти школярів
- Нова підбірка рубрики #EdProрекомендує про навчальний відеоконтент. Ми знайшли найкращі відеоуроки, цікаві навчальні відео українською та кілька англомовних каналів. Поповнюйте свій арсенал якісними і сучасними матер
...
Читати далі »
|
Платформа для дистанційного навчання
Edmodo — освітня технологічна платформа, що пропонує комунікацію, співпрацю та можливість тренерської роботи для загальноосвітніх шкіл, коледжів та викладачів. Мережа Edmodo дає вчителям змогу ділитися вмістом, створювати тести, вікторини та опитування, керувати спілкуванням з учнями, колегами та батьками. Система є учитель-орієнтованою: учні та їх батьки можуть приєднати
...
Читати далі »
|
Просимо у період карантину організувати освітній процес у закладах загальної середньої освіти міста за дистанційною формою навчання відповідно до освітніх програм закладів.
Учитерль може обирати модель орган
...
Читати далі »
| |