Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
П`ятниця, 04.19.2024, 5:54 PM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисні лінки

Головна » 2021 » Жовтень » 4 » Який має бути обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації?
3:07 PM
Який має бути обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації?

Відповідно до Постанова від 21.08. 2019 р. №800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»

8. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників установлюється в годинах та/або кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (далі – ЄКТС, (один кредит ЄКТС становить 30 годин) за накопичувальною системою.

16. Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного або науково-педагогічного працівника закладу загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти не може бути менше ніж 150 годин на п’ять років.

Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника закладу дошкільної, позашкільної та фахової передвищої освіти встановлюється його засновником (або уповноваженим ним органом), але не може бути менше ніж 120 годин на п’ять років.

Закон України "Про загальну середню освіту"

Стаття 51. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

2. Загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника протягом п’яти років, яка оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, не може бути меншою за 150 годин, з яких не менше 10 відсотків загальної кількості годин обов’язково повинні бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практичних навичок у частині роботи з учнями з особливими освітніми потребами.

 

Читайте також:

Як перевірити суб’єкта підвищення кваліфікації?

Хто може бути суб’єктами підвищення кваліфікації?

Як визнавати результати підвищення кваліфікації?

Чи можна визнати здобуття вищої освіти як підвищення кваліфікації?

Хто обирає форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації?

Категорія: Консультування | Переглядів: 234 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar