
Вітаємо! Цей курс створений на базі “Українського правопису” 2019 року
Ви зможете отримати теоретичні знання з української мови та вдосконалити навички володіння нею на базі нового правопису.
Інформація, що використана у цій навчальній програмі, взята з інтернет-порталів, словників, довідників та з власного практичного досвіду експертів.
...
Читати далі »
|

Тема вигорання педагогів, інших фахівців, дітей, батьків останнім часом переповнює мій інформаційний простір і тому я вирішила більше дізнатися про цей нерадісний тренд і поговорити з практикуючою психологинею Тетяною Гнідою, досвід якої тісно пов’язаний з цією темою як з точки зору психологічної практики, власного досвіду, так і з наукової.
Тетяна починала свій професійний шлях як шкільна психологиня, очолювала психологічну службу району, області потім захистила кандидатську, викладала
...
Читати далі »
|

Як цікаво і драйвово вивчити українську мову учням із національних меншин і добре скласти ЗНО? Уже не вперше для них проводять весняні й літні табори БомбеЗНО. А тепер Фінський проєкт “Навчаємось разом” + проєкт ЄС підготував посібник “Бомбезна українська. Як спланувати та провести мовний табір”* – покрокову інструкцію, як кожна школа може провести такий табір.
А якщо ситуація через пандемію не дасть змогу провести табор
...
Читати далі »
|

Вправа «Акваріум» є способом навчити критично мислити. Її можна залучати й у процесі вивчення поточної теми. Якщо коротко, то обговорення певної теми має проходити серед учнів, які сидять колом. Вони є «рибками» в «акваріумі». Решта класу стоїть за спинами речників та уважно слідкує за перебігом розмови. У процесі реалізації прийому ролі можуть змінюватись.
Вправа допоможе навчити робити висновки з урахуванням точки зору співрозмовників, покаже, як переосмислити власні думки після отримання нової інформації. Ця стратегія особливо корисна, коли потрібно
...
Читати далі »
|
|