Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
Четвер, 11.21.2019, 2:47 PM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

 

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Корисні лінки

Головна » 2018 » Червень » 26 » QR-коди на уроках зарубіжної літератури
11:06 AM
QR-коди на уроках зарубіжної літератури

Що таке QR-код

QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів.

Як це працює

На відміну від штрих-коду, сканування якого можливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогою звичайної камери типового смартфона. Для цього на ньому має бути попередньо встановлена відповідна програма-сканер.

Чому це зручно

Із залученням QR-кодів можна зашифровувати та отримувати швидкий доступ фактично до будь-якої інформації у мережі інтернет: відео на YouTube, певної геолокації на Google картах, e-mail, посилання на сторінку профілю у соціальних мережах, сайту чи блогу, аудіофайл, книгу тощо. Або у такий спосіб може бути закодовано невеличкий текст чи номер телефону, який можна «зчитати» навіть без доступу до мережі інтернет.

Переваги використання QR-кодування:

 

швидко: дозволяє отримати миттєвий доступ до закодованої інформації;
зручно: вміщує великі об'єми відомостей у невеликому зображенні (4296 символів, а це більше, ніж 2 аркуші машинописного тексту);
просто: розміщувати код можна на будь-якій рівній поверхні (аркуш, стіна, підлога, бетоноване шкільне подвір'я тощо).

Чому це варто використати у навчальному процесі

Сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням сучасними підлітками здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення вашого предмету! На цьому ідеї не обмежуються! Формат використання такого кодування може бути значно різноманітнішим!

Інструменти для генерації QR-кодів на комп'ютері:

Існують спеціальні програми як для створення відповідних кодів, так і для їх миттєвого сканування. З легкістю створити код на комп'ютері можна з використанням програми 

http://qrcodes.com.ua

або

https://qrmania.ru

Відеоурок з використання прогами qrmania.ru

Відеоурок "Як створити QR-код"

 (принцип роботи обох програм ідентичний, але в одній з них зручніше міняти кольори та розмір зображення, а до qrcodes.com.ua відеоуроку не знайшла, на жаль)

(за матеріалами  "На урок" і не тільки)

За допомогою цих програми можна кодувати таку інформацію:

 

текст;

візитівка;

посилання;

E-mail;

SMS;

GPS координати.

Інструменти для генерації QR-кодів на смартфоні:

 

Для генерації та створення QR-кодів на смартфоні є значна кількість програм, які можна легко знайти в Pley Market, увівши в пошукову стрічку QR-код. Перші 5 з них зазвичай найпопулярніші, а значить найпростіші у користуванні.

Мені імпонує програма "Читач QR-коду", яка дає можливість і генерувати, і зчитувати код водночас. Переваги програми: програма умовно безкоштовна, україномовний, а не англійський інтерфейс, також він інтуїтивно зрозумілий легкий і зручний у користуванні. Дає можливість учням зчитати QR-код не встаючи з-за парт, бо має функцію зуму. Поряд з цим ця має  значний недолік: на екрані смартфона з'являється реклама, іноді вона дуже заважає, але для того, щоб вона не з'являлася треба встановити не умовно безкоштовну, а платну версію програми. Тому доводиться терпіти рекламу. Остаточний вибір за вами, колеги.

 

  Кілька ідей як і для чого використовувати  QR-коди в освіті?

1. Відеофрагмент уроку ЗЛ   епіграф у QR-коді.

2. Відеофрагмент  qr-коди в музеї Т.Г.Шевченка.

2. Закодовані посилання на сайти, де можна прочитати або скачати книгу, дізнатися відомості про автора і зробити рекламний стенд для учнів.

4. Закодовані посилання на екранізації художніх творів.


5. Закодовані посилання на відеоресурси із вивчення біографії письменників.

 6. Закодовані посилання на інтерактивні вправи у Learningapps .

 

7. Закодовані завдання для учнів, розміщені на вашому блозі чи інших джерелах.

8. Оригінальний підхід до написання книги QR-кодами замість слів і букв (кожна сторінка - код) 

9. Код як додаток до реального об'єкту (портрет письменника чи малюнок в кабінеті ЗЛ, а замість підпису - QR-код )

10. Невеличкі малюночки із QR-кодами навчальних питаннь та завдання  можна вклеїти на сторінки підручника і зробити його інтерактивним і цікавішим для учнів.

11. Список додаткових джерел в книзі чи літератури для читання.

12. Навчальна гра-квест зі заданиями, схованими в кодах.

Джерело: Сич Леся Петрівна

Категорія: Новітні технології | Переглядів: 727 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar