Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
П`ятниця, 03.29.2024, 4:53 PM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Корисні лінки

Головна » 2021 » Вересень » 3 » Про що говорить нам АБЕТКА ДЛЯ ДИРЕКТОРА: підвищення кваліфікації
1:17 PM
Про що говорить нам АБЕТКА ДЛЯ ДИРЕКТОРА: підвищення кваліфікації

Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами

Професійне зростання, підвищення кваліфікації вчителя — це безперервний процес. Причому цей процес не обмежується якоюсь однією формою. Це участь педагогічних працівників у різноманітних тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах тощо.

Важливими напрямами підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти є вивчення таких тем: психолого-фізіологічні особливості учнів певного віку, основи андрагогіки, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.

Процес професійного зростання вчителя не обмежується лише формами підвищення кваліфікації за межами закладу. Це має бути безперервний системний процес у закладі освіти: обмін досвідом, розроблення системи навчально-методичних комплексів, публікації в друкованих та електронних джерелах, самоосвіта.

Бажано, щоб напрями підвищення кваліфікації вчителя були синхронізовані з освітньою програмою закладу освіти.

У процесі вивчення внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти відбувається узагальнення та аналіз процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

►Що оцінюємо

• Чи використовує вчитель різні форми підвищення кваліфікації?

• Чи відповідають напрями підвищення кваліфікації освітній програмі закладу освіти?

• Чи простежується в закладі освіти зростання якісно-кваліфікаційного рівня педагогічних працівників? `

►Методи збору інформації

• Вивчення документації (портфоліо педагогічного працівника, протоколи засідань педагогічної ради, накази керівника з основної діяльності, річний план роботи закладу освіти, свідоцтва і сертифікати про підвищення кваліфікації).

• Спостереження (за проведенням навчальних занять).

►Джерела

Ілляхова М. Креативні практики у професійному розвитку педагогічних працівників в умовах НУШ. / Марина Ілляхова // Управління освітою, № 2 (410), лютий 2019. — с. 13.

Каменєва О. Ю. Управління процесом атестації педагогічних працівників / О. Ю. Каменєва // Таврійський вісник освіти, № 3 (51), 2015. — с. 104–109 — [Електронний ресурс] — Режим доступу http://nbuv.gov.ua UJRN/Tvo_2015_3_20

Мартинець Л. А. Професійний розвиток учителя: сутність і зміст / Л. А. Мартинець // Педагогічні науки, Випуск LХХІІ, том 2, 2016. — с. 106–110 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_72/part_2/24.pdf

Микитюк О. Особистісно орієнтований розвиток педагога у контексті компетентнісного підходу / О. Микитюк // Педагогіка і психологія професійної освіти, № 6, 2012. — с. 32–38 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/ bitstream/ntb/24032/1/5-32-38.pdf

Мукан Н. В., Грогодза І. Ю. Професійний розвиток педагогів: теоретичні та методологічні аспекти / Н. В. Мукан, І. Ю. Грогодза // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013, № 5 (31). — с. 18-27 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://repository.sspu.sumy.ua/bitstream/123456789/3090/1/Profesiinyi%20 rozvytok%20pedahohiv.pdf

Ways to continuing professional development [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.teachingenglish.org.uk/article/ways-continuing-professional-development

Іван Юрійчук. Як створити зразкове е-портфоліо: 4 підказки [Електронний ресурс] — Режим доступу: https://edirshkoly.mcfr.ua/740989

 

Абетка для директора, розділ 3, напрям 3, критерій 3.2.1, с.20-23

Модель якісної школи за вимогою 3.2:

Педагогічні працівники постійно підвищують свій професійний рівень, використовуючи різноманітні форми підвищення кваліфікації, передачі педагогічного досвіду, а також самоосвіту. Цікавляться новими тенденціями у розвитку освіти, отримані навички і компетентності застосовують у викладацькій діяльності. Систематично аналізують і оцінюють свою роботу з метою вдосконалення власної педагогічної майстерності. Вдосконалюють свої знання та навички взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Керівництвом здійснюється аналіз професійного розвитку педагогічних працівників.

Педагогічні працівники беруть участь в освітніх проєктах, інноваційній і дослідно-експериментальній роботі, впроваджують нові форми і методи роботи в педагогічній діяльності, залучаються до експертної освітньої роботи.

 

Абетка для директора, розділ 3, напрям 3, критерій 3.2.1, с.25-26

Категорія: Консультування | Переглядів: 217 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar