Діяльність Центру [95] |
Підвищення кваліфікації [113] |
НУШ [24] |
Методична робота [144] |
Консультування [64] |
Професійні конкурси й виставки [18] |
Обдаровані діти [124] |
Сертифікація [7] |
Дистанційна освіта [19] |
Інклюзивна освіта [11] |
Психологічна служба [3] |
Освіта [93] |
Cвята та події України [42] |
Події рідного краю [12] |
Цікаво знати [4] |
Оголошення [22] |
Вітання [16] |
« Липень 2025 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Освітяни, митці й науковці Львова підготували тези до Концепції шкільної літературної освіти. Пропонуємо ознайомитися з новим поглядом щодо викладання та вивчення української і зарубіжної літератури в Новій українській школі. ... Читати далі » |
19 грудня 2022 року завершилася робота членів журі ІІ (міського) етапу ХХІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, що проходить під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!», у номінації «Література». Після довготривалого обговорення та за результатами індивідуальних протоколів членів журі на заключному онлайн-засіданні було визначено призові місця та три роботи, які направляються на ІІІ (обласний) етап: ... Читати далі » |
Розробка Артура Арона, 36 запитань для розвитку близькості, стала всесвітньо популярною після публікації у The New York Times. Знято навіть однойменний австралійський фільм, у сюжет якого покладено цей метод. Є безліч способів поліпшення комунікації та взаємин, але розробка Артура Арона довела свою ефективність – причому не лише для особистих стосунків. < ... Читати далі » |
Освітяни з Черкас і Дніпра створили подкаст “Баламути” про читання та українську літературу. Він буде корисний для школярів, особливо випускників, під час вивчення цього предмету в школі та підготовки до підсумкового оцінювання. Послухати всі епізоди подкасту можна за посиланням. ... Читати далі » |
16 грудня 2022 року відбувся вебінар для учителів математики з теми «Основні напрямки діяльності учителів математики в сучасних реаліях» Мета та завдання: отримати методичні поради щодо моделювання сучасних уроків та можливість освітянам додавати нові педагогічні ідеї у свою професійну діяльність. ... Читати далі » |
15 грудня 2022 року відбувся вебінар Лагоди Лариси Іванівни для учителів початкових класів з теми «Технологія розвитку критичного мислення і навчальні прийоми» на базі Академічного ліцею №1 імені А.С.Малишка Обухівської міської ради Київської області. Мета та завдання: ознайомити колег-освітян з інструментами і навчальними прийомами розвитку критичного мислення молодших школярів. ... Читати далі » |
14 грудня відбувся вебінар для учителів історії, української мови і літератури з теми «Основні напрямки діяльності учителів суспільно-гуманітарного циклу в сучасних реаліях» Присутні на вебінарі: 23 педагогічних працівників ... Читати далі » |
Уміння вчитися – одна з базових і ключових компетентностей, яка має сформуватися в дитини під час навчання. Утім, два роки карантинних обмежень та повномасштабна війна з майже тотальною «дистанційкою» оголили проблему з розвитком цієї компетентності. Державна служба якості освіти спільно з експертами ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» пропонують поради вчителям, батькам і дітям для розвитку уміння вчитися. Дослідження якості організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти показало: невміння самостійно вчитися стало однією з основних проблем, що спричиняють т ... Читати далі » |
12 грудня 2022 року відбувся вебінар для учителів музичного мистецтва та фізичного виховання з теми «Основні напрямки діяльності художньо-естетичного циклу в сучасних реаліях» Мета та завдання: кейси проведення вебінарів дають змогу отримати методичні поради щодо моделювання сучасних уроків та можливість освітянам додавати нові педагогічні ідеї у свою професійну діяльність. ... Читати далі » |
9 грудня 2022 року відбувся вебінар Чорної Світлани Анатоліївни для учителів початкових класів «Формування ключових компетентностей на уроках математики через розв’язання практико-орієнтованих завдань у початковій школі» на базі Красненської гімназії. Мета і завдання: реалізація ма ... Читати далі » |