Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
П`ятниця, 04.19.2024, 9:09 PM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Меню сайту

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Корисні лінки

Головна » 2021 » Вересень » 3 » Про що говорить нам АБЕТКА ДЛЯ ДИРЕКТОРА: методична робота педагогічного працівника
11:38 AM
Про що говорить нам АБЕТКА ДЛЯ ДИРЕКТОРА: методична робота педагогічного працівника

Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)

Одним із результатів реалізації набутого досвіду педагогічними працівниками є створені/використовувані ними освітні ресурси. Основні види освітніх ресурсів, які можуть створюватися або використовуватися педагогічними працівниками:

• календарно-тематичні плани;

• плани-конспекти, розробки, сценарії проведення навчальних занять;

• додаткові інформаційні матеріали для проведення навчальних занять;

• тести, контрольні та моніторингові роботи;

• практичні та проєктні завдання для роботи учнів;

• завдання для самостійного опрацювання;

• навчальні програми;

• електронні освітні ресурси для технології дистанційного навчання;

• критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при проведенні різних видів робіт;

• інші інформаційні ресурси.

Нагадуємо, що такий інформаційний ресурс, як поурочний план не є обов’язковим для розроблення, створюється вчителем за будь-якою зручною для нього формою. Вивчення та ознайомлення з поурочними планами вчителя можливе лише за його згодою.

Педагогічні працівники, розробляючи та використовуючи освітні ресурси, можуть поступово формувати власне освітнє портфоліо. Матеріали портфоліо вчитель може використати для обміну педагогічним досвідом в межах закладу освіти (семінари, майстер-класи, засідання методичних об’єднань), на рівні району, міста, області, всієї країни. Оприлюднюватись освітні ресурси можуть на сайті закладу освіти, освітніх сайтах, фахових виданнях, матеріалах конференцій, збірниках наукових праць тощо. Обмін досвідом сприяє професійному зростанню педагогів.

Оцінювання педагогічних працівників за цим критерієм може відбуватись шляхом вивчення створених ними освітніх ресурсів. Ця інформація може використовуватись під час атестації вчителів, визначенні заходів їх морального та матеріального заохочення. Портфоліо із зібраним власним освітнім продуктом є своєрідним капіталом, який є показником професійного зростання та підвищення кваліфікації вчителя.

Портфоліо

Портфоліо — це сукупність матеріалів, які були розроблені та зібрані вчителем. Це інструмент, який демонструє компетентність учителя в певній сфері, а також виступає одним із засобів оцінювання його професійних досягнень.

Потрібно пам’ятати, що портфоліо — це зібрання основних досягнень вчителя у різному вигляді: електронних освітніх ресурсів, дидактичних матеріалів, публікацій, розробок навчально-методичних комплексів тощо.

►Що оцінюємо

• Чи розробляють вчителі публікації, методичні розробки, матеріали до навчальних занять?

• Чи використовують розроблені освітні ресурси у процесі проведення навчальних занять, зокрема із застосуванням технології дистанційного та змішаного навчання?

• Чи формує вчитель власне педагогічне портфоліо?

• Чи відбувається обмін досвідом між вчителями у закладі освіти?

►Методи збору інформації

• Вивчення документації (ознайомлення зі створеними освітніми ресурсами).

►Джерела

Досвід професійного саморозвитку педагогічного працівника на основі інформаційно-комунікативних технологій та потенційних можливостей мережі Інтернет: Матеріали Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної Інтернет-конференції. — Черкаси: Вид-во ОІПОПП, 2013.—194 с. Стор. 14 

Ріпка А. Й. Формування й розвиток професійної компетентності вчителя в сучасних умовах. / А. Й. Ріпка // Таврійський вісник освіти, № 4 (48), 2014. — с. 87–94 — [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN =1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Tvo_2014_4_19

Ігнатенко О., Перевозник В. Електронні освітні ресурси як невід’ємна складова освітнього процесу / Олена Ігнатенко // Освіта. Технікуми, коледжі. 3,4 (41), 2016. — с. 15-18.

Educational technology and mobile learning — [Електронний ресурс] — Режим доступу: https://www.educatorstechnology.com/

 Абетка для директора, розділ 3, напрям 3, критерій 3.1.4

Категорія: Консультування | Переглядів: 223 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar