Педагогічне звання є одним із інструментів мотивації педагогічних працівників як показник визнання професійних заслуг. Розглянемо, які педагогічні звання і за що присвоюють учителям
За Порядком присвоєння кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників (постанова КМУ від 23.12.2015 № 1109) вчителям усіх спеціальностей присвоюють педзвання:
- «старший учитель»
- «учитель-методист».
...
Читати далі »
|
У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (у разі потреби)
У міжнародній класифікації стандартів освіти (International Standard Classification of Education) визначено, що особливі освітні потреби (ООП) мають діти, навчанн
...
Читати далі »
|
Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та/ або розумного пристосування
Зміни, які відбуваються у суспільстві, — економічні, політичні, соціокультурні, демографічні — стосуються також і закладів освіти, потребуючи адаптації освітнього середовища та освітнього процесу до потреб кожної людини. Тому заклад освіти має забезпечувати максимально зручне для всіх учас
...
Читати далі »
|
Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами
Професійне зростання, підвищення кваліфікації вчителя — це безперервний процес. Причому цей процес не обмежується якоюсь однією формою. Це участь педагогічних працівників у різноманітних тренінгах, конференціях, семінарах, вебінарах, онлайн-курсах тощо.
...
Читати далі »
|
Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)
Одним із результатів реалізації набутого досвіду педагогічними працівниками є створені/використовувані ними освітні ресурси. Основні види освітніх ресурсів, які можуть створюватися або використовуватися педагогічними працівниками:
...
Читати далі »
|
Педагогічні працівники планують свою діяльність,
аналізують її результативність
Календарний (календарно-тематичний) план є основним робочим документом вчителя. Він допомагає досягти очікуваних результатів навчання. Календарно-тем
...
Читати далі »
|
(ОНОВЛЕНО 29 жовтня 2021)
Керівнику
|
“Нова українська школа” зробила добірку безплатних додатків, які полегшать життя дітям та дорослим з інвалідністю, а також допоможуть учителям і однокласниками спілкуватися з ними.
Це – перший україномовний безплатний мобільний додаток для розвитку й відновлення мовлення, соціалізації та реабілітації людей із розладами аутистичного спектра чи після хвороб, коли вербальна комунікація неможлива.
...
Читати далі »
|
ЗДОРОВИЙ КОНФЛІКТ ЧИ БУЛІНГ – ЯК ВИЗНАЧИТИ
Не кожна спірна ситуація потребує втручання. Ба більше, не кожен дорослий готовий свідомо входити в дитячий конфлікт, але є речі, які не можна пускати на самоплив – чимало дрібниць вказують на загрозу булінгу.
Основна відмінність булінгу від конфлікту (різновиду природної міжособистісної взаємодії), на думку Інни Жмайло, – це систематичність неприйнятних дій. Справа в тому, що агресія, яку соціум часто сприймає
...
Читати далі »
|
|