Ви увійшли як Гість
Група "Гості"
Понеділок, 08.10.2020, 9:20 PM
Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

 

Меню сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід на сайт

Пошук

Свята та події

Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Календар

«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829

Корисні лінки

Головна » 2020 » Лютий » 24 » "Методика експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації–2020"
1:37 PM
"Методика експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації–2020"

Наказ Державної служби якості освіти України
№01-11/6 від 24.02.2020
"Методика експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації–2020"

Державна служба якості освіти України інформує про внесення змін до методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації–2020.

Оновлена методика затверджена наказом ДСЯО України від 24.02.2020 № 01-11/6.

Методику використовуватимуть експерти під час оцінювання професійних компетентностей вчителів-учасників сертифікації 2020 року на етапі вивчення їхнього практичного досвіду роботи.

Методика містить:

  • перелік професійних компетентностей, які підлягають оцінюванню;
  • критерії оцінювання;
  • показники критеріїв оцінювання;
  • коефіцієнти вагомості показників;
  • результати оцінювання.

У процесі сертифікації 2020 року здійснюється експертне оцінювання десяти професійних компетентностей, кожна з яких оцінюється за двома критеріями:

  • когнітивним
  • діяльнісним.

Поняття “професійна компетентність педагогічного працівника” визначається як системний прояв знань, умінь, здібностей і особистісних якостей педагогічного працівника, що дозволяють йому успішно вирішувати функціональні завдання, які становлять сутність професійної діяльності.

Перелік професійних компетентностей педагогічного працівника, за якими проводиться експертне оціювання професійної діяльності, у процесі сертифікації:

  1. Здатніст планувати та організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства.
  2. Здатність застосовувати та інтегрувати знання з усіх освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти, під час освітнього процесу.
  3. Здатність проєктувати, здійснювати освітню діяльність із використанням технологій, форм, методів і засобів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
  4. Здатність оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти відповідно до затверджених вимог.
  5. Здатність організовувати та підтримувати здорове, безпечне, розвивальне, психологічно комфортне, інклюзивне освітнє середовище.
  6. Здатність до організації виховного процесу, який ґрунтується на загальнолюдських, національнопатріотичних, культурних та громадянських цінностях.
  7. Здатність до формування та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти.
  8. Здатність до співпраці / взаємодії з учасниками освітнього процесу (учнями, колегами, батьками (особами, які їх замінюють).
  9.  Здатність до використання інформаційно-комунікаційної та цифрової технологій.
  10. Здатність до постійного професійного саморозвитку, самоаналізу та рефлексії.

Також оновлено анкету самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності.

ТЕКСТ НАКАЗУ

Категорія: Сертифікація | Переглядів: 26 | Додав: shevnadi | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar